Saturday, November 14, 2009

Posleraskidna fobija


Ne znam koliko haluciniram u ovome šta ću da saopštim (a šta se iz naslova već neslućuje), ali mi deluje da se mnoge veze održavaju upravo pomoću straha od dana koji će nastupiti posle raskida.
Jer tad nastupa ono kriziranje i fizički bolovi usled skidanja sa drogiranog stanja u kom smo dugo bili. Boli stomak, suze oči a odjednom patetična muzika zvuči kao nešto neophodno (dakle, joj! #$&/"##). Sad, kako se drže muškarci - ne znam, niti želim da zalazim u to. Ali mi žene, u 90% proživimo prava kriziranja, bolove i patnju ;p .

Pa ako je neko od onih koji čita ovo u tom stanju, neka zna da sam bila tu, preživela to.. I znam da pomoći nema dok se ne sedne bez muzike, neta i ostalog sveta.. Sa tako utišanim svetom lakše se shvati gde smo i šta bismo dalje.. Bolje se skoncentrišu, zakuvaju i ispare misli..




2 comments:

Senchy said...

Prvo da ti se zahvalim sto pratis moj blog, a drugo da ti se zahvalim sto pises o zanimljivim stvarima. E, sad...tema o kojoj si pisala je ona strasna o kojoj svi cute a velika vecina prozivljava, narocito u poslednje vreme. Istina, dok ne ostanes sam sa sobom, ne izlecis se. Cudo je sta sve covek moze da pregura i da ostane ziv. Ima uvek i gore situacije od one u kojoj si. ;) Citam od sad i tvoj blog! Poz.

Jelena Vesković said...

Hej Senchy, vrlo mi je drago sto si naisla u moj blogic :) ..
Ja tvoj pratim vec neko vreme..
Citamo se onda,

Poz ;) ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails