Sunday, January 17, 2010

Iza jelke




Od kako je u stanu okicena jelka, gomilica senki i boji se reflektuje iza nje. Igra sa naizmenicnim paljenjem raznobojnih svetiljki.. igra nekih blesavih senki..

Ko zna koliko je stvari iza, koje ni ne vidimo..

Cini mi se da sada vise nego ranije ljudi precute i sakriju stvari koje misle ili osecaju. Svi se nesto stede, mada mi vise nije jasno sta se dobija time. Radila sam i ja to neko vreme, priznajem.
Osecam se samo siromasnije zbog reci koje nisam rekla ili napisala nekome.
Ne zelim vise to da radim.
Privid je da rizikujete nesto ako to kazete, samo malo ubrzate stvari.. deluje mi kao da na kraju sve opet dodje na to, opet se kaze ili se vidi.

P.S. nemam nameru da uskoro sklanjam jelku.. slavicemo mi jos ;) ! ceka se kineska.

2 comments:

uncafediarte said...

kupis elektricnu jelku i mirna.
multifunkcionalna jelka je pravi izbor.

Jelena Vesković said...

Nikako.. meni se to ne dopada nikako.. ni inace ne verujem u multifunkcionalne uredjaje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails