Monday, January 18, 2010

Neki novi Šerlok..

Od svih dragih tv likova, gospodin Šerlok Holms mi je bio omiljeni.
Ne samo kao Džeremi Bret, već onako kako je opisan u njegovim avanturama, ozbiljan i domišljat, pravedan iako nekad zavrne oko zakona, sklon opijumu kad nema posla i neredu kada ga ima.



I ok, stvari treba pakovati drugačije, ali dati Šerloku onoliku dozu duhovitosti i oduzeti ono zašta je bio onakav car kakvim ga pamtim, ah kakva šteta :) ..
Uostalom, Šerlok kog ja znam ne bi devojci na koju je slab na kraju filma bez objašnjenja skidao dragulj koji je ona zdipila, da bi Votsonovoj budućoj mladi pravio verenički prsten.. Mislim, wtf?? totalno glup momenat..

U krajnjoj liniji, koliko sam ja uspela da primetim, čak i po dikciji duhoviti Downey Jr. (koji glumi istu ulogu već u nekoliko filmova, čini mi se), ne može u ovo kolo. Lik koji glumi negativca bi se mnogo bolje uklopio u svemu..



Eto, sad treba da volimo raskupusanog i duhovitog Šerloka, koji deluje kao propala šljokara veći deo vremena, a ne znam šta se dogodilo sa opijumom.. Uspešno mlati neke boxere kada je trezan i van dužnosti, pritom ne nosi majicu i valjda je sexi, stvarno ne znam.. meni nije.



No, da ne bude da sam učaurena baba koja ne sme da pogleda u nove stvari, samo ću dodati da je ova limunadica ok, da bi mogla kraće da traje, i da bi pametnije bilo da nađem na netu serijal Avantura Š.H. ..

Ne, ne prihvatam da je ovo dobar film, da je Downey Jr. dobar glumac (veći deo vremena je skoncentrisan na sebe a ne na glumu) i pogotovo ne prihvatam da Šerlok ne priča savršenim britanskim akcentom.. ne, to nikako.

Originalnost - 0
Lepe žene - 10
Lepi muškarci (Jude Law) - 10
Zabava - 4, jer se tuku pa kapiram da se tipovima sviđa to
Efekti - 10

Moglo je i bolje, pogotovo da su dali neki drugi naziv filmu, jer ono nije Šerlok nego njegova baba :p :) ...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails