Tuesday, March 23, 2010

Sreca vrca na sve strane kada je osecate



Ah ta ljubav.. I to ne samo ona koju osecaju ove dve beogradske zirafe, nego i neka druga..
Cini mi se da ljudi dosta brze zavole osobu pored koje su nasmejani. Duhovitost (dakle, ja to poimam kao osobe koje generalno imaju duha, tako sam zakljucila posmatranjem) dosta pomaze..

Ali i radost i sreca izgleda umeju da zaraze.. U onom smislu da ako se drugi u vasem okruzenju osecaju dobro, zavolece vas. Znam po sebi, kada se presretna svrckam po gradu, snimaju me tipovi i ako sam apa-trapa.. Kad sam smoric, svo doterivanje sveta mi ne bi pomoglo.

Tako sam dosla do male formulice, koja bi glasila da ako nekoga iskreno nasmejete ili radujete kada vas vidi, bice mu/joj drago da je u vasem okruzenju..

Ako ne znate o cemu pricam, stavite se na dijetu, obratite paznju na ten i idite na aerobik - dobar izgled slicno stimulise makar u tom ljubavnickom smislu ;) ...

2 comments:

soNic said...

ne idem na aerobik ali setam i trudim se za dijetu. kiss.

Jelena Vesković said...

:)
Onda uspeh ne moze da izostane ;) !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails