Tuesday, April 20, 2010

Ju, ju, ju..

Evo, morala sam da napisem koju rec povodom mnogobrojnih nedela o kojima slusamo ovih dana.
Sto prema zivotinjama, ali nemojmo ignorisati - jos vise prema ljudima..

I da krenema da nabrajam, sigurno cu neke zaboraviti, a ne bih da se osete podcenjeno.. Ipak, trudili su se.

Materijalno je mnoge ojadila Katarina R., vrlo lepa i mila devojka, koja je na kraju resila da umesto sa minimalno dostojanstva izdrzi kaznu, izgubi i to te pokusa da jos jednom ljude koje je vec jednom prevarila - prevari. Hmm, carevo novo odelo :) .. je ipak providno jednom kada to vidite..

I onda kao, super je sto je ona kupila mindjuse od 300.000 dinara, o kojima se toliko prica a mene bas vise zanima da ih vidim, no ko me pita.. ali niko ne kaze da ce se ti njeni proizvodi prodati negde "na bubanj", te da ce se za makar tu neku crkavicu kupiti neki mamograf koji fali.. ma daj sta das.. ionako u zdravstvu nemaju nista, sem uvek prisutan nadstav (sto i ne bi, drze nas sve ostale za.. zdravlje).

Prisetimo se potom ojadjenih ljudi koji su putovali vozom kuci, pa su ih drumski banditi iz nekog kaubojskog filma materijalno i fizicki ojadili.. I otisli u nepoznatom pravcu.. Super, muka na muku ide, beda na bedu i para na paru.. Cini mi se da ljudi koji se nocoM vracaju kuci vozom, nisu bas neki bogatasi koji su eto resili da razgledaju kraj iz lepe lokomotive, gusta radi..
Ali naravno, bilo pa proslo.. Niko bitan se nije nalazio u tom kupeu (ipak, ne vidim znak audija na vozu), tako da se nece niko time ni pozabaviti (cesto mi bude zao sto nisam mogla da izmislim da sam neka poznata licnost kada sam prijavljivala kradju fotoaparata.. verujem da bi u roku od par sati bio kod mene u tom slucaju)..

A onda, dolazimo i do kuceta o kom ne mogu ni da pricam. Ali ga gledam svakodnevno. Po facebook-u, gde e humanost meri uclanjenjem u grupe i podrskom slicnog tipa. Malo sam gruba mozda po vaspitanju, ali nekako podrazumevam da zivotinje ne osecaju vasu naklonost na internetu.. Volim i ja vas, ali njima trebaju pare za tu protezu, a i ovim ostalim zivotinjama bi vise znacilo da u cosku parka krenete da ostavljate ciniju sa klopom svaki dan..
Nemojte pogresno da me shvatite, ali to je moje misljenje :) ..

I sad.. dodjimo do toga da ima mnogo zla. I ne, ne mislim da je problem SAMO u Srbiji. Kapiram da toga ima svuda. Gnev i bes, pa kad se doda i agresija..
I onda, kada gledam sta sve ti ljudi stignu da urade za par dana, pitam se - sta mi, dobri (recimo da smatram da smem takvom da se nazovem, a i gomilu ljudi koje poznajem, rekla bih dooooobru vecinu ljudi koje znam) radimo???
Oni postizu sve ovo, a mi se zaprepasceno uclanjujemo u grupe koje NECE spasiti nikoga, niti ce spreciti secenje platana u Bulevaru.. a kamoli ce se time osuditi nepoznati pocinilac gnevnog dela.
Dakle, rekla bih da su agresivni ljudi dosta vredni.. Nekako.. svasta urade.. I ne pricaju o tome - nego urade. Svakako se e uclanjuju u grupe sa nazivom "Ubimo psa lutalicu, Onanisimo na decu dok prolaze kroz park i sl".
Tu je glavna razlika, zlo dela (dela-radi, deluje, napreduje) a dobro se nekako - podrazumeva..

I onda, zar ne bi bilo lepo posetiti neku decu u nekom domu, svi mi ljudi koji znamo da pravimo gomile sala, da se smejemo, da pravimo kape od sarenog papira.. umesimo neke kolace?? neko da prica o mogucnostima pri izboru zanimanja, neko da skupi novac u svojoj firmi za inkubator?
TO SE NECE DOGODITI NI POSLE OVO TEKSTA NITI BILO KOG DRUGOG.

Tako da.. mogu samo da se nadam da cu smisliti nacin da pomerim dupe (pardon) sa stolice, i pomognem nekome jer (realno), mi smo ti koji treba da pomognemo - mi koji imamo ispod 60 godina, i nismo jos skrhani zivotom..

A opet.. da li ce iko ista uraditi?
Evo, garantujem da nece..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails