Saturday, February 6, 2010

New York, I love u



http://www.imdb.com/title/tt0808399/

Film istih producenata kao za “Paris, je t’aime”..
Kaleidoskop malih prica koji govori o mogucnostima koje se nalaze u obicnim, ili ne tako obicnim, izdvojenim situacijama iz necijeg zivota.
Sarenolika postavka glumaca, gde iako su skoro svi lepi nisu svi i tako mladi..

Ima desetak prica, cini mi se.. Neke deluju solidno nedovrsene, ali mislim da bi ih trebalo shvatiti samo kao isecke iz necijih zivota.. I, o iznenadjenja, neke price se preplicu :) ..

Glume neki razni ljudi: Bradley Cooper, Andy Garcia, Hayden Christensen, Rachel Bilson, Natalie Portman, Irrfan Khan, Emilie Ohana, Orlando Bloom, Christina Ricci, Maggie Q, Ethan Hawke, James Caan, Blake Lively, Drea de Matteo, John Hurt, Shia LaBeouf, Burt Young, Chris Cooper, Eli Wallach i Cloris Leachman.. a to sam naravno samo c/p..

Simpatican film od kog vas nece boleti glava, i koji opusteno moze da se gleda uz kokice (ili kafu i crnu cokoladu ako pocnete sa filmovima kako ustanete.. subota je, a ovo je sladak pocetak dana iz kreveta)..

Poseban dodatak mom decku, koji mozda ovo cita, je da je njemu draga Scarlett Johansson takodje producirala jednu pricicu za ovaj film sa Kevin Bacon-om.. ali nije stigla do bioskopskog platna.. medjutim, nalazi se na dvd-ju.. i to ne ovom koji mi imamo posto ja ovog lika nisam videla u filmu.

Sledeci nastavci ovog tipa bice u Sangaju, Rio de Zeneiru, Berlinu i Jerusalimu.
Nije bas da ih nestrpljivo iscekujem, ali znam da mi nece smetati da ih odgledam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails