Wednesday, February 24, 2010

Paketic iz Moo-a i istock.com-a :) mm

Sto ja volim stampani materijal :) !! A jos je lepse kada negde na tom materijalu ima i mog imena..

Bilo kako bilo, posle prelaska na ekskluzivu na istock.com (a ja sam ovaj clan tamo: www.istockphoto.com/jeja), dobila sam mogucnost da imam crvenu karticu za isplatu

i kutiju puuuunu vizit karti :) .. Lepa je ova crvena kartica, ali vizitki ima vise LOL ...

Kartice rade Moo vredni stampari, dobiju se 200komada u lepo zapakovanoj kutiji, sa sve jednim crnim "holderom" za na sto (ili u torbu ili tako nesto).

Evo ga moj srecni stampani materijal, sa mojim prodajnim fotkama na poledjini svake vizit kartice..







Go get'em tiger! x) :)

7 comments:

soNic said...

bravo Machko, neka je sa srecom, go get em pussycat!

Jelena Vesković said...

Hvala Macho(r) ;) and, oh I will :) !

Miroslav Georgijevic said...

To su fine sitnice koje zaista zivot cine zabavnijim ... za truncicu, ali opet zabavnijim :)

Jelena said...

Ja sam strasno, strasno, najstrasnije ponosna!!!! Moja Jela....:)

Maka said...

Super. Stvarno svaka čast. Divno je.

Unknown said...

Cestitam, zanimljivo je imati ih :)

Jelena Vesković said...

Eh, da.. Onako nesto lepo ti stigne na adresu i zaista je nesto sta ti ulepsa dan. Evo, i drugi dan :) ! .. Hvala ljudi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails