Sunday, February 21, 2010

Upperdog


http://www.imdb.com/title/tt1489263/

Evo jednog filma koji sam odgledala tako sto nisam znala sta ce biti na kraju, a nije me preterano ni zanimalo jer sam prosto gledala film :) .
Zapravo, film mi se dopada i ja ga preporucujem, mada danas nisam u stanju da procenim da li je samo za zensku publiku ili ne. Mislim da je sasvim ok i za decake (u pms-u).

Meni licno deluje da se film vrti oko dve fotografije, pa su onda dalje ispleli dzemper dogadjaja (LOL) oko njih. Mozda ce vam delovati u pocetku da se sve previse preplice (kao u Boljem zivotu, gde da su oni junaci pricali, znali bi da se svi znaju i svi su svima rod)..

Glumci su lepi, i ne skriva ih kamera od toga.. Nisu tuzni ili nesrecni, ne vise nego bilo ko od nas, donekle gledano. A opet, vidimo i svaciji teret pojedinacno.. Normalni ljudi.. Normalno dobar film, koji potpisuje Sara Johnsen
..

Sve vise mi se dopadaju filmovi koji lice na knjige. Ovo je, po meni, jedan od takvih. Uzivajte.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails